úterý 1. listopadu 2011

Rebell Reprezent - Ben Christovao...A taky vystupuju z anonymity

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Rebell Reprezent je další ze zástupu pseudoartistů, kteří akorát dělaj ramena na webu. Což samozřejmě na určitou skupinu lidí funguje. Jeho facebookovej profil spamujou patnáctky zprávama typu: "Mocinky tě miluju!", "Jsi sqělej!" nebo "Prostě krásnej a bombovej!" Takže je jasný, na koho cílí. Ve spolupráci s DJ Buzztym vydal vlastním nákladem desku Moje všechno (s naprosto tragickým obalem http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207898_160941780633883_160940037300724_356898_5038658_n.jpg ). A kromě toho, že průběžně na net nahrává nový songy, taky občas vystupuje živě. Jako třeba za pár dní v P.M. Clubu, kde bude předstakovat kapele...pozor...LuŠtěLa. Ta tam pokřtí cd s názvem Fenomén LuŠtěLa, taky skromný holky.



Hrozný. Šamponek s palestinou kolem krku, to už snad nic horšího bejt nemůže. Klip je zase ta samá chudoba - interpret se stafáží před zeleným plátnem, do toho se dá nějaká nudná animace a ven s tím. Muzika je tragédie, jedna smyčka dokola a zpěv prohnanej přes vokodéry tak mocně, že tam nejsou čistý dva takty. Nejhorší je ovšem rádoby ostrej a vtipnej text. Rebell vyfákne Yemiho (úspěšnej kluk), Xindla (úspěšnej kluk) i Bena Christovaa (úspěšnej kluk). Jako proč ne. Ale docela mě baví představa, jak se tihle tři potkaj a jdou se Rebellovi vysmát, až bude předskakovat LuŠtěLe...

Drazí čtenáři, jak jsem před pár dny zmínil, je na čase vystoupit z anonymity. Hudební masakry vznikly jako sranda pro pár kámošů na facebooku, kteří mě znají osobně, tak mě nějak nenapadlo se pod články podepisovat. Ale protože se blog už dostal mimo tenhle okruh, hodím sem pár informací, ať si nemusíme povídat jenom přes komentáře. Jmenuju se Jarda, napsat mi můžete na hudebnimasakry@email.cz nebo mě kontaktujte přes Facebook, jsem tam jako Jarda Konáš. Můžete mě za blog poplácat po zádech nebo vyzvat na souboj, poslat mi chechtáky, nabídku k sňatku nebo reklamu na pilulky zvětšující přirození, to už nechám na vás. Ale hlavně mi posílejte svý tipy na hudební masakry, určitě máte plno nápadů. Budu za ně rád. A touto cestou děkuju Jaegerovi za to, že mi napsal o Rebellovi, vůbec jsem ho neznal.

9 komentářů:

  1. Rado se stalo. A hned mohu poslouzit dalsim tragedem: http://www.youtube.com/watch?v=6w6UIR7J-FM&feature=related. Mira demence pane umelcovy jest prevysoka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ublinkla jsem.

    Jæger: ...dvakrát.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, Kapučino je známá firma. Od začátku blogu se nemůžu rozhodnout, který jeho video sem dát dřív, proto tu doteď nebyl. Jarda

    OdpovědětVymazat
  4. Myslim, ze to video s kalhotkama ci cim nahoru dolu je dostatecne odpuzujici.

    OdpovědětVymazat
  5. Ah-oh.... jestli jsem schopni produkovat tohle a navíc bude Dan Landa opět hrát své písničky z éry Orlíku tak na tom roce 2012 něco bude...akorát si myslím, že to nebudou Vogonští silničáři, ale Vogonští deratizátoři...jsme nebezpeční paraziti tohodle sektoru galaxie...majoucta...

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer . Nevím , komu napsat tip - Suzaplay ... doporučuji prohledat a jistě se něco najde. Tahle kapela nás vloni mučila jako předkapela Kryštofa v Plzni ( netuším ..asi nějakej úlet) Pochopím smazání příspěvku ...

    OdpovědětVymazat
  7. Aha ... pozdě jsem si přečetla info o Jardovi ... to neva

    OdpovědětVymazat
  8. máš tu samý teploušárny, nebo pr malý holky
    já doporučuju
    http://youtu.be/3HT7pz9xeb0

    OdpovědětVymazat
  9. Je to dobře napsaný..Tahle písnička je trochu úlet a to nemluvím o vzhledu tý desky :X

    OdpovědětVymazat