sobota 26. listopadu 2011

TeeNee - V životě musíš věřit

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Duo TeeNee vzniklo loni 1. září. Holky jménem Monee a Christee se asi potkaly v prváku někde na hotelovce a hned si řekly, že budou zpívat. Vlítly na to, natočily pár písniček...a rozpadly se. Teda jinak, abych jim nekřivdil, rozhodly se každá pro sólovou dráhu. Spolupracujou s dalšíma mladejma zpěvačkama, hostujou různejm raperům jako vokalistky. Což nechápu a vy to asi nebudete chápat taky, jakmile je uslyšíte. Pojďme na to!



Fajn. Tohle bychom mohli jen tak odmávnout, že je to neškodná zábava dvou šestnáctek a jejich kamarádů. Taky to podle toho zní. Jenže pozor. Tohle není zábava, ale vážně míněná záležitost. TeeNee měly svýho producenta říkajícího si Dever, kterej stojí za jejich muzikou i klipem. Navíc měl s holkama velký plány na živý hraní a desku. A tady končí sranda. Co to je za zoufalce, ten Dever? I já bych holkám udělal lepší produkci a stálo by mě to dvě minuty telefonování. Jak chce někdo uspět a udělat si jméno na takhle mizernejch projektech? To nepozná, že to ty holky neumí? Nebo to ví a je mu to jedno. Rychle natočit, prdnout to na Youtube, na Facebook a on už někdo to kilo vstupný zaplatí. Místo toho, aby holkám domlouval koncerty, by je měl poslat do lidušky na zpěv. Nejhorší je, že pod hodně sebevědomou nálepkou Dever Production vydává víc věcí, většinou tyhle mladý kuřata a je to hodně, hodně špatný. To mu nikdo nenaznačil, že člověk, kterej se vytasí akorát spoluprácí s TeeNee a Sharkass, si prostě producent říkat nemůže? Ale ono to asi funguje, už se mu ozývaj další tragédi, aby jim pomohl s muzikou. Ach jo. Vítejte ve světě hip hopu podle ne zrovna náročnejch měřítek Bandzone komunity.

12 komentářů:

  1. Děkuju za tvůj blog! Studuju hudební výchovu na VŠ, mám za sebou nějakých 15 let hry na klavír a stejnou dobu zpívání. Opravdu se DIVÍM tomu, co lidi považujou za hudbu, umění. Z tohohle principu už radši ani neposlouchám rádio. Vlastně jsem se divila, když jsem si ho včera pustila v autě, že se tam hrajou pořád ty samý sra.ky jako před rokem...
    Zaměřila bych se víc na známější zpěváky. Najdou se mezi nimi také perly, a nemusí to být jen Bartošová.
    Nicméně ti opravdu děkuju a přeju hodně čtenářů a, bohužel, spousty dalších nápadů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, Lenko! Snažim se sem tak nějak na přeskáčku dávat ukázky napříč českou scénou, ale věcí od známějších zpěváků tu bude časem určitě víc:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Sharkass mi v dnesnom narocnom rane vazne spravili naladu, s takym nazvom by v anglicky hovoriacej casti sveta urcite prerazili!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vážně děsný....Pokud by moje dcera v něčem takovým figurovala, vydědil bych jí... Ale nejdřív bych jí našvihal hubu... Jak může někdo spáchat takový zlo??? Není to trestný? :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím čtenáře tohodle blogu,chci se jenom vyjádřit mohl by mi prosím autor článku poslat svou produkci? Rád bych si poslechl kde sežene zadarmo věc za dvě minuty.A chtěl bych trochu opravit autora,asi měl špatné zdroje informací odkud čerpal,jelikož já jsem s holkama nechystal žívý hraní ani album,ale pouze mě požádali o dvě věci tak jsem jim to udělal jim se to líbilo tak jak to bylo,jinak by to znělo jinak. Ale i kritika se musí uznat,zkritizovaný je to skvěle. Směle do toho jinak by tenhle blog nemohl přeci existovat. s pozdravem tragéd prodakšn a.k.a Dever Production

    OdpovědětVymazat
  6. A ještě dodatek klip není moje práce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravim, Devere, jestli jsem se dostal ke špatným informacím, tak se omlouvám. Vycházel jsem z webu Teenee, diskuzí a FB stránek, kde děvčata strašila, že s tebou chystaj další věci i vystoupení. Tou dvouminutovou produkcí jsem myslel to, že bych stihl za dvě minuty obvolat několik lidí, kteří by si děvčata vzali do parády a výsledek by byl lepší než to, co visí na youtube. Neber si to osobně, evidentně oba už nějakej ten pátek hudbu děláme a já jsem prostě alergickej, když někdo (holky) vypustí něco tak hroznýho na web a ještě dělá ramena, že to má i produkci (tebe). Abych nebyl srábek a mohl ses mi taky vysmát, mou hudbu najdeš na http://bandzone.cz/melankoholik. Mám tam sice už trochu starší věci, ale na leden mám domluvený studio, když tam mrkneš za pár tejdnů, bude tam současnej repertoár. Ať se daří,
    Jarda

    OdpovědětVymazat
  8. V pohodě, jen sem si chtěl ujasnit pár věci, prostě jde o to,že každý má šanci si to zkusit,jak vidíš skončili. Já sem to udělal pro to , že vím jak je těžký,když je člověk na začátku sehnat někoho kdo ti udělá hudbu, a snaží se ti pomoct.
    Cením každého hudebníka co má talent a odvahu se do toho pustit. Proto bych tohle uzavřel, a díval jsem se na tvůj profil,hudba není špatná, zatím však musím říct, že kvalitou nepředčí,ale vím jaký to je nahrávat doma na mikrofon s freeware softwarem.

    OdpovědětVymazat
  9. Jardo: myslím si,že Tvá slova vůči Deverovi jsou celkem hustý .. a upřimně lidé co si alespon neprověří dotyčného,kterého chtějé pošpinit veřejně na internetu jsou k smíchu.. Devera znám už několik let,poslouchám jeho torbu a za ty leta se pohnul neuvěřitelně vpřed ... Tvůj názor bych chopila,kdyby jsi o něm věděl víc než jen z klipu od rádoby kindr stars,.. které byly pro Devera malou tečkou v jeho hudebním repertoáru ... Dever má ještě hodně co zlepšovat a věřím, že o něm ještě v budoucnu hodně uslyšíme... jenom se prosím zamysli nad tím než někoho takhle pohaníš... v Česku je milion špatných producentů a MC´s co nic nedokážou ... dever k nim ale rohodně nepatří ... adios amigos ....Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Asi si nerozumíme. Tohle není přímočarej hate vůči Deverovi, naopak. Vždyť je to v podstatě můj kolega, já jsem rád za každýho mladýho člověka, kterej se muzice věnuje. Problém je, že pokud někdo buduje nějakou svou produkční hlavičku a zároveň vypouští do světa tyhle nedodělky, ve výsledku to působí bohužel jen a jen směšně. Kdyby čtvrt roku počkal, nechal holky vyzpívat a prohnal je pak přes nějakej autotune v Nuendu, výsledek bude velmi pravděpodobně tisíckrát lepší. Já chtěl říct jenom to, že dneska, v době internetu a DIY proma, je strašně snadný sám sebe nazvat producentem, ale jen mizivá část současný DIY tvorby, který je v podstatě Bandzone, potažmo internet plnej, skutečně splňuje to, co by se opravdobou produkcí dalo označit. Nic víc. Když se Dever vyhraje a dostane se na profi level, jedině dobře a držim mu palce. Ale vypouštění věcí, jako je zrovna tahle, ho tam prostě nedostane. Nic víc, už si rozumíme?

    Ať se daří,

    Jarda

    OdpovědětVymazat
  11. Nezlobte se na mě, ale když pominete hlasy slečen, který chtěly zkusit něco jinýho než jen sezení u sociálních sítí, tak Deverova hudba je dost dobrá na to, aby s ní nakládal jak se mu zachce. Jeho beaty jsou vážně hezký a je vidět, že se s tim taky nějakej čas zabejval, aby to znělo takhle, tak přestaňte soudit pořád ostatní za to, co je a co není špatně. Je to čistě jejich věc, holky někde začít musí, každej nějak začíná a končí. Zkuste si na youtube.com pustit hudbu od některejch "raperů" a potom vám dojde, co je to tragédie. :)

    OdpovědětVymazat
  12. A já mám SharkaSs rád. Je pro mě zrovna tak básnířkou, narapovala řadu pravdivých hlubokých textů, zvládá i živý freestyle s rýmy a pointami, zkus si někdy improvizaci z hlavy před publikem a to poznáš rychle, jestli to v sobě máš. Po muzikální stránce na sobě hodně zamakala a je už někde jinde než v začátcích, nebojí se hudebně experimentovat, zkoušet různé styly, je talent. :-) Není to jako když hází hrách na zeď. Ona je vyloženě tvůrčí osobnost. :-D Jinak ty jsi Jardo muzikant, to ti neberu, hraješ fajně na kytáru. ;-D
    Jirka

    OdpovědětVymazat