pátek 4. listopadu 2011

MC7 - Borci na druhou

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Dneska si pustíme velmi pravděpodobně ten nejhorší hip hop, jakej tu kdy vzniknul. O MC7 toho moc zjistit nejde. Vlastně nic. Nemaj web, nemají ani žádný profily na FB nebo BZ, tak se na mě nezlobte, drazí čtenáři, dneska to bude stručný. Video je každopádně tak úděsný, že už pár webů prolítlo, namátkou se kluci dostali třeba na stránky jenpromuze.cz, agresori.com, psal o nich Vladimír 518 a tak dál. Někde ve vzduchu visí jejich deska Borci na druhou, ale něco mi říká, že díru do světa neudělají. No nic, pojďme na věc.



Potřebuje to komentář? Viděl jsem už hodně, ale lesní hip hop ještě ne. A děti, který posluchači vyhrožujou, že ho zmlátí a vytrhaj mu chlupy z prdele, to je taky dobrý unikum. Boží choreografie. Ani nevim, kterej z těch kruťáků mě pobavil nejvíc. Asi Dejvid Ox, co nešňupe koks, jak mi pro jistotu dvakrát zopakujou. Džjou, džjéá, dž dž dž džjéá! Díky Ondrovi za tip.

8 komentářů:

  1. Ono je to vlastně takové milé. Hoši, co maji sotva pubické ochlupení, jsou vlastně velice tvrdí a všem to natřou. :-) Jou jou dž dž dž. :-)
    Jardo, tímto kusem jsem vskutku rozsekán. A zbaven chlupů v prdeli. :-)

    Kdyztak zkus tohohle drsoně: http://www.youtube.com/watch?v=QOI8jTJwRm8. Cikánský gangsta z Tanvaldu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jemnici? Jemnice? Hernajs, to je kousek od nás. To jsem netušila, že se tady v okolí vyskytujou takový -- borci... Džjou... Ty jsou snad ještě lepší než Morava Crew.... http://bandzone.cz/moravacrew

    OdpovědětVymazat
  3. Zdar a sílu!
    tak jsem si konečně našel čas a projel některá tvá nabízená fuck videa, bohužel celý jsem to opravdu nevydržel sjet:)
    opravdu je to až k nevíře, jak mohou v tomto století tyto interpreti něco tak hroznýho vyblejt k posluchačům!
    jo co Markétku už si jí zkusil? je to rok 1987, ovšem nedávno dokonce vyšlo Best Of (2007)
    http://youtu.be/VAsZNUxoWQI
    měj se
    Serba

    OdpovědětVymazat
  4. Anooo, Markéta, taky skoro národní kulturní dědictví, za tu díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za včerejšek a za dnešek jsem stihl projít tak 20 příspěvků. Na jednu stranu se dost bavim, na druhou je mi trošku smtno z toho, že někdo vůbec dopustí vznik, takovejhlech tragedií. Třeba v tomhle případě. Maj ty kluci vůbec nějakou soudnost sakra? Pokud pominu naprosto nesmyslnej text, ubohý rýmy. Aspoň by se mohli trefit do rytmu

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.youtube.com/watch?v=DSSUc1Fj2Zs

    bez gabiho hip hop neni vončo

    OdpovědětVymazat
  7. Maximální zábava, maximální požitek...málem jsem tu puknul a sjel to asi 3x než jsem se dost vysmál :D Rád bych navštívil Jemnici, mám na prdeli úplnej prales a tohle by mohlo být řešení :D

    OdpovědětVymazat
  8. řeknu vám příšerný já nikdy nerepoval a jde mi to

    OdpovědětVymazat