úterý 31. ledna 2012

Bipibi - Jdu solit

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Nejprve si trochu postěžuju. Včera jsem byl v Roxy na The Pooh. Slyšel jsem je živě už v prosinci a opět jsem se přesvědčil, že je to vyzrálá a vyhraná kapela a jejich repertoár na koncertech neuvěřitelně šlape. Má to koule, má to drive a je to sexy. Ale ten koncert za moc nestál, protože Roxy má příšernej zvuk. Prostor není zrovna šťastně řešenej, holý stěny tomu taky moc nepřidaj. A když tam pak hraje bigbít, jen na pár místech v sále to nezní jako úplnej bordel. Tohle by se mělo vyřešit, protože znám lidi, kteří už kvůli tomu zvuku do Roxy přestali chodit. Po Půčkách hráli Anyway a vůbec mě nebavili. Publikum taky asi moc nadšený nebylo, protože když bubeník hodil do sálu paličky, vůbec nikdo se neobtěžoval je chytnout, takže jedna přiletěla přímo ke mně a praštila mě do obličeje. "Tumáš za masakry," jakobych cítil. Hráli furt na jedno brdo, tak jsem se otočil a šel na bar, kde se to ten večer zase dobře sešlo. Tímto zdravím kluky z Hentai Corporation, Terezu s Markétou, Vegyho, Nicelanda a Kaye, zvedli jste mi včera náladu!

Pojďme k věci. Holka říkající si Bipibi je ze stáje Petra Hudlíka. Kdo neví, o koho jde - Hudlík je kluk, kterej naprosto tragickým způsobem přezpívává cizí písničky a točí k nim příšerný klipy. Nabádá k tomu i lidi okolo sebe a z jejich klipů sestavuje na svých stránkách hitparádu. A nejde o žádnou dada recesi zakuklenejch performerů ani virál.



Má vůbec smysl to komentovat? Jestli je slečna tak praktická jako na videu, doma bych ji teda mít nechtěl. Ráno vstane, obleče si džíny, pak si stoupne na postel a začne se rozcvičovat. To mě holka teda hodně rozesmála. Chodník solí tím způsobem, že vezme kuchyňskou sůl a sype ji jak slepicím zrní. Tady jsem se zasmál ještě víc. No a to je asi tak všechno, jinak tu sledujeme pět a půl(!) minuty nudnejch záběrů a otřesnýho zpěvu. Navrhuju tu holku přejmenovat na Pipipi.

18 komentářů:

  1. Střelte mě do hlavy, nechci žít. (Pak mě klidně posolte taky.)

    OdpovědětVymazat
  2. Snad nebydlí v Brně? Jestli jo, doufám, že ji nikdy nepotkám v šalině...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je ten nejhorší zpěv co tady zatim byl!
    Gratuluju všem co to bez psychický újmy vydrželi až do konce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ale au... Právě jsem objevila, že správa blogu Hudebních masakrů by se klidně dala přirovnat k řeholi středověkých mnichů.
    Vážně jsi tu písničku vyposlechl do konce? Pak máš můj nejhlubší obdiv, beze srandy. Protože já jsem se dostala na jednu minutu pět sekund a to byl vrchol.

    Autorskými právy se asi nikdo neobtěžoval, že, pane Hudlíku?!

    (Mimochodem, když už to tedy museli předělávat, to nemohli někde splašit opravdu karaoke verzi, bez zpěvu? Pak by aspoň ten kontrast hlasů tahal za uši méně... I když... Ne, na to se opravdu dá říct jen jedno. Au. A to překlepu ledascos.)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, já to dal do konce:-) Pak už tam ale zpívá furt to samý a v klipu jsou pořád dokola záběry na tramvaj.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že opravdu máš zálibu ve zvláštním druhu masochismu. :-) Ještě jsem ani jednu písničku nezvládla do konce. A to nemám hudební sluch (učitelka hry na klavír má ze mě asi dodnes noční můry). jinak už jsem přečetla všechny příspěvky a bavíš mě, děkuju. Měj se pěkne a doufám, že se nezlobíš za tykǎní bez dovolení. K.

    OdpovědětVymazat
  7. Nezlobím, na netu to dělají téměř všichni. A přestože vím akorát to, že se podepisuješ coby K., asi budeme stejný věkový kategorie, jinak bys na tykání asi nepřešla:-)

    Díky moc za pochvalu, jsem rád, že tě blog baví.

    OdpovědětVymazat
  8. http://www.youtube.com/watch?v=IY9L3-rbPM8&feature=player_embedded#!

    slovensko taky hraje?

    OdpovědětVymazat
  9. aj ja mam v spalni doma mezi nohavickami tiez sol! av kabelke do divadla nosim 5 litrovy perwol!

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle jsem objevila nějaký měsíc zpátky, když jsem se hrabala v Hudlíkových klipech...je to strašné, ale nedokážu to úplně odsuzovat, protože některé z těch klipů jsou vážně recese a jen pár zoufalců to bere úplně vážně. Tahle slečna je podle mě na půl cesty.

    OdpovědětVymazat
  11. Týýý vole, to je nářez!!!! Proč mám dojem, že je to špatně obšlehlý Čokovoko, ale totálně bez nápadu a bez souvislosti s brněnským intelektuálním prostředím? Tenhle klip není ani parodie, to je prostě jen a jen blbý.

    OdpovědětVymazat
  12. Dokoukal jsem to.. Dokoukal jsem to!.. Ale byl to jeden z největších výkonů mého života..

    OdpovědětVymazat
  13. Už dlouho jsem neměla potřebu si narvat do uší hřebíky, ale byla jsem statečná a video jsem shlídla do konce. Ty vole, španělská inkvizice hadr! Sharon

    OdpovědětVymazat
  14. Hele, a není ona pipi to koštátko které s Hudlíkem vytančí z cestovní kanceláře v jeho památném videoklipu Vůbec se nenudíš?

    OdpovědětVymazat