pondělí 12. března 2012

Dj Piere - Mumuland (Italo Remix 2012)

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Naprosto nezávisle na tom, že Petr Kotvald získal Zlatýho Davida v kategorii nejhorší zpěvák roku, sem dneska vkládám pecku pojmenovanou Mumuland 2012. Jde o remix Kotvaldovy písně a její autor DJ Piere ji vydal na samým konci loňskýho roku.
Pamatujete si na pana Petra Krečmera? Psal jsem o něm v souvislosti s projekty Mystiq a D.B. Vysloveně jasná spojitost mezi ním a DJ Pierem nikde zmíněná není, ale dočteme se, že pan Krečmer je jeho producent, někdy autorem klipů, jindy autorem hudby a hlavně - jsou si velmi podobní. Petr Krečmer, mohlo by se zdát, se prostě s autorskými projekty moc nechytil, tak začal coby DJ Piere (nebo s DJ Pierem) objíždět diskošky. A že se má čím chlubit! Na svým webu v sekci "reference" uvádí, že hrál třeba v klubu Ořešník v Hejnici, klubu Kongo v Letohradě nebo třeba na diskotéce Perla v Zábřehu na Moravě. Komu to připadá málo, ještě přihodí firemní akci "Hypernova Svitavy." Protože mi pan Krečmer v jednom komentáři celkem nevybíravě a sprostě vynadal, počítám, že za tohle se do mě minimálně z pozice Pierova manažera opře taky. Je nutný podotknout, že takovejch kluků jsou u nás bez přehánění stovky. Stačí si koupit aparaturu, nazvat se třeba DJ Duty Tuty, slíbit provozákovi diskotéky čtyři hodiny trsání za bůra a už to jede. Na tom ještě není nic špatnýho, rozhoduje vždycky hudba, kterou DJ návštěvníkům diskotéky nabízí. Pojďme se podívat na remix z dílny DJ Piera.



Asi takhle. Mumuland je nejhorší a nejsměšnější skladba v dějinách českýho porevolučního popu a jako taková by měla být dávno, dááávno zapomenuta. Navíc od nástupu éry mash-upů (který vznikly jako vtipnej experiment, ale postupem času se ve velkým dostaly na taneční parkety a čím dál tím víc dýdžejů se zaměřuje právě na ně) je mnohem těžší přijít s originálním a zajímavým remixem. Mumuland 2012 je zabitej už rovnou, protože v podstatě kopíruje model původní skladby, jen je do něj přidáno trochu toho tucání a sem tam aranže v podobě tisíckrát slyšenýho efektu. To je všechno. Originalitu má asi zajistit slovní spojení Italo Remix v názvu. Ať se na mě DJ Piere nezlobí, ale vytasit se s takovým repertoárem v roce 2012, to je prostě nefalšovanej hudební masakr.

24 komentářů:

  1. No je hezký že se po letech využil most přes Vltavu, nebo kde a blatenský mažoretky, ale za to, že je něco jako tenhle klip u nás normální a legální, za to bych vraždil. Lobotomix

    OdpovědětVymazat
  2. Tak za prvý Dj Piere není pan Krečmer to mně opravdu pobavilo :-D A ty diskotéky cos tady vypsal jsem opravdu navštívil jsem dj už 12 let a muzikou se zabývám asi 4 roky.Vybereš si na youtube remix,kterej ani není officiální je to jen demo udělaný z rádiové verze,protože origo vokály se sehnat nedají...Proč se třeba nezabýváš jinýma mýma remixama udělaný s acapell,jeslti teda víš co to je vůbec acapella :-D Tehle remix byl pro mojí malou,protože se jí tahle písnička líbí.. Jmenuju se Roman Pešta a ne Petr Krečmer a jsem remixér deejay a producent. Dělám remixy třeba pro Coloniu z chorvatska nebo pro Tinu ze slovenska atd...Je samozřejmostí ,že si vybereš to nejhorší na netu abys to sem mohl dát a zkritizovat :-D http://youtu.be/wQXeDpdupcs tohle je moje tvorba z origo vokalů tak ted kritizuj :-D
    Dj Piere
    www.djpiere.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musela být opravdu velká paráda těch osm let, co jsi se nezabýval hudbou, ale i přesto dělal DJ. :oD

      Vymazat
    2. Týýýýýýjo - ty další pseudoremixy jsou skoro stejně tak hrozný jako ten Mumulend. Myslel, jsem, že to nejde...

      Vymazat
  3. Potvrzuji - Roman a Petr neni ta samá osoba! Docela bych rád viděl neboi slyšel čeho dosálh autor tohoto článku :) Pallo

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť já neříkám, že to tak je, jen že to tak může působit:-) Ale díky za potvrzení, budu si to pamatovat pro příště.

    OdpovědětVymazat
  5. Milý Jardo. Nevím kde čerpáš tyto nepravdivé informace o mé osobě, když nikde nejsou uvedené. Což mě zaráží a zajímá. Další věc je proč kritizuješ mou osobu a mé staré projekty. Proč se nezeptáš z jakého důvodu tyto projekty skončily? Ano... ono by se ti to nehodilo do tvého blogu že? :) Hudbu dělám pro svou radost a to, že se začal hrát singl "Zůstaň sám" v rádiích aniž bych něco rozesílal snad něco znamenalo... nemyslíš? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my, čtenáři masakrů, tento singl, který se sám dostal do českých rádií, už moc dobře známe :D:D http://hudebnimasakry.blogspot.com/2012/01/d-b-zustan-sam.html

      Vymazat
  6. Ještě nechápu jednu věc jak takovej člověk jako ty může psát komentáře na taneční produkci ,když sám skládáš kytarový věci -jinak jsem poslouchal tvojí produkci nebo jak se to dá nazvat - bez melodie -jeden ton na kytaře a o zpěvu ani nemluvím ...Ani k táboráku bych si tě nepustil,ale to je věc názoru já neposlouchám tuhle muziku,tak se do ní ani nemontuju jako to děláš ty :-D Zameť si nejprve před svým prahem,protože já se za svojí podukci nestydím a ani se stydět nemusím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale měl bys, protože je fakt strašná a autor tohohle blogu je myslím, ještě velmi slušnej v jejím komentování... :)

      Vymazat
  7. A zajímalo by mně kolikrát ještě přepíšeš ten svůj nepravdivej článek znova opakuju,že Petr Krečmer není můj manažer ani nic jinýho a diskotéky spolu neobjíždíme :-D Přestaň si zde vymejšlet a jdi radši zasednout ke kytaře uděláš líp :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Kluci, nadáváním na mou osobu od sebe moc pozornosti neodpoutáte, protože kdo chtěl, tak už si mě dávno proklepl a ví, jakou muziku dělám. No a co teda spolu máte společnýho? Když to uvedete na pravou míru, rád to v článku opravím a uznám svou chybu. Jenom upozorňuju, že google vás dva dává do spojitosti nebezpečně často. A i kdyby, vyznění článku zůstatne stejný, totiž že Mumuland 2012 je tragédie, bez který bychom se v klidu obešli:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych se obešla bez obou Mumulandů.
    Klip jsem poprvé viděla tady, mělo by na tom být podobné upozornění jako na cigaretách.
    Trochu mi v těch komentářích schází interpunkce. Usnadnilo by to orientaci, pánové. Ať už jste jeden nebo dva.
    Stejně tak byste si mohli zopakovat základní poučení ohledně kritiky. Je známé už od dob F.X.Šaldy. :-)
    Hezký večer, K.

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím, proč si pan Piere myslí, že když někoho zajímá kytarová hudba, už ho nutně nemůže zajímat žádný jiný žánr.
    Ono to jde, mít rád elektroniku, kytarovky, metal i klasiku, to byste nevěřili.

    OdpovědětVymazat
  11. Mrkev + K: Díky, máte u mě panáka. Jinak bych to sem musel napsat já a to by mi zas mlátili něco o hlavu:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nechapu,kde jsi prisel na tovy blabol,ze Dj Piere neni Dj Piere,jeho prave jmeno je Roman Pesta a myslim,ze zrovna on nema zapotrebi se za nekoho schovavat nebo vydavat!Poslal mi par svych remixu,ktere poustim nebo mixuju(jak chces) na svych diskotekach a ma to celkem velky uspech i kdyz neni Roman tak znamy,jako jiny predni cesky djove!Myslim si,ze za svou tvorbu se stydet nemusi a ver mi,ze narozdil od jeho remixu Mumuland,ktery vytvoril jako srdecni zalezitost pro svou dceru ma daleko lepsi remixy,nez je tento!A nez zacnes taky rikat takovyhle blaboly,tak si radsi over na 100procent pravdu,protoze jednak schazujes sebe a v te neposledni rade take jeho,coz si myslim,ze si nezaslouzi zrovna tedy Dj Piere :-) s pozdravem Dj Koudy

    OdpovědětVymazat
  13. Neflejmuj, prosimtě, vždyť já neříkám, že to tak je:-) Spíš jsou vtipný ty spojitosti mezi těmito dvěma pány a tuplem proto, že Petra Krečmera už čtenáři blogu znají. Nic víc v tom není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady má někdo evidentní problém pochopit psanej text. V článku se nespalo, že je to s určitostí jedna osoba. Tak jsem si pustil další remix Colonie a je to naprosto stejně neinvenční, trumpeta okopírovaná z jednoho hitu, na kterej si teď nemůžu vzpomenout. Ono hlavně machrovat v ČR s tím, že mě hrajou rádia je vůbec ošemetný, já myslím, že by to v ČR měl člověk říkat spíš se studem: Bohužel, mě hrajou rádia. Mluvím samozřejmě o komerčních rádiích jako F1 a apod.

      Vymazat
  14. Ať se na mě Dj Piere a Koudy nezlobí, ale nechápu hlášky typu: "vybereš to nejhorší na netu a kritizuješ" nebo "je to srdeční záležitost pro dceru". Ve chvíli kdy něco uveřejníš na netu zkrátka musíš počítat s kritikou. Já jsem pro svou dceru napsal song o pejskovi a kočičce a nenapadlo by mě to dávat na Youtube, protože pro ostatní je to (s prominutím) neposlouchatelná sračka.
    Takže mi přijde nelogické dát na net neco o čem sám prohlásím (cituji Dj Piera), že to "nejhorší na netu" (samozřejmě myšleno z jeho tvorby).

    OdpovědětVymazat
  15. a mě se líbí mumuland s telákama, hlavně s cardou na jedný akci. tam shodil kotvalda nádherně...jako prd. Kuba

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle disco (myslim produkce DJ Piera obecne, jeho Mumuland jsem neslysel) se mi teda vrcholne nelibi, ale u lidi typu DJ Piere (nebo treba Michal David, Petr Kotvald atd.) je nemistne resit neco jako vkus. Relevantni je pouze komercni dopad teto produkce.

    Pranyrovani tehle hudby na masakralnim blogu je hlavne vlamovani se do otevrenych dveri.

    Odusevnely Melankoholik s kytarou (btw zadna velka slava to teda taky neni) pusobi ve srovnani se slusne vydelavajicim disco srackerem vlastne docela smesne.

    OdpovědětVymazat
  17. Celoplošný éterický nářez :) Moc gratuluji tomuto blogu a hlavně autorovi

    OdpovědětVymazat
  18. To byla ale rychlost. :-)
    Kéž by to takhle vyšlo i s ostatními interprety. K.

    OdpovědětVymazat