úterý 14. února 2012

Dneska pozitivně aneb jeden tip na příští týden

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Dneska jsem přijel na pár dní do Budějovic a je tu tak hezky, že jsem se rozhodl tentokrát masakry ponechat stranou a raději se podělím o tip na jednu zajímavou akci. Tak trochu to jde s tímhle webem ruku v ruce, protože téma je společný - český klipy. A zatímco tady na blogu najdete to horší z naší scény, Karbo (jeho podcast fakt doporučuju, dává do kupy to nejzajímavější ze sučasný český klubový scény), Marek Dusil a David K. Pomahač (byť ho mnozí budete znát spíš z Houpacích koní, všiml jsem si, že někteří čtenáři mají pro tuhle kapelu slabost) dali hlavy dohromady a přišli s pořadem, v rámci kterýho budou čas od času představovat ty nejzajímavější český nezávislý klipy z poslední doby. V pondělí 20. 2. se koná pilotní večer tohoto pořadu v kavárně / klubu U Prstenu a já se tam určitě půjdu podívat. Jednak mi to přijde jako skvělej nápad a zároveň kluky znám a vím, že vyberou určtě zajímavý věci. FB event k týhle akci najdete tady a pokud vás tenhle článek zklamal a těšili jste se, že se zase něčemu zasmějete, tak se omlouvám. Mám však v plánu čas od času na podobný akce upozorňovat dál, aby to tady nebylo pořád na jedno brdo. Co myslíte? A jako bonus přikládám jeden z klipů, který se ten večer budou promítat. Proč zrovna tenhle? No přece - protože Zrní!

4 komentáře:

  1. Ty jo a to jsem se zrovna bavil tím, jak si Benda na musicserveru jednu dobu otíral hubu o Zrní. Strašnej pablb :D, jinak klip dobrej.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, děkuju za osvětu.
    Hlasuju pro občasné pozitivní tipy, tenhle mi zvedl náladu. K.

    OdpovědětVymazat
  3. to je můj nejoblíbenější českej klip, ještě vedle tohohle http://www.youtube.com/watch?v=YK9OfOS4usI OTK.
    škoda, že to nebude i blog, to by se hodilo.

    OdpovědětVymazat