pondělí 13. února 2012

Dělám chytrýho v Rockcastu

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Tentokrát si nepustíme žádnou příšernost, ale pokud máte zájem, můžete se podívat na sedmý díl pořadu Rockcast, kde figuruju coby host a bavíme se jak o masakrech, tak i o v současnosti celkem propíraných zákonech SOPA, PIPA a ACTA. Rockcast je celkem zajímavej nápad, jak už název napovídá, vychází z principu podcastů, ale je vyloženě o muzice. Dělají ho dva kluci, Vegy z kapel Birds & Wolves a Wild Tides a Kany hrající v Kurtizánách z 25. avenue. Byť jsem se den předtím trochu picnul na jednom koncertě a je to na mě vidět, s klukama byla sranda a fandím jim. Kdyžtak je podpořte na jejich FB stránce. A teď vzhůru s úsměvem do nového týdne!

25 komentářů:

  1. mám tip do masakrů - http://bandzone.cz/melankoholik
    tak tragicky falešný "dál" s tak klišovitejma rýmovačkana "splíny/stíny" , nebo "hrany/vany" v kombinaci s neskutečným rádoby intelektuálsko sadomacho výrazem sešpulenejch rtů se jen tak nevidí....

    OdpovědětVymazat
  2. Za tohle se mi už smál někdo z Broumbandu. Je to "stíny / jiný", to zaprvý. Zadruhý je to přecejenom jinde než "den/sen" nebo "nebe/tebe", tedy obraty, který na blogu kritizuju. Sešpulený rty? Heh, bez komentáře, to v týhle muzice nikdy nebylo a nebude.

    A pokud jde o projekt Melankoholik...Ať o tom klidně někdo napíše na jinej blog, nemám s tím problém.

    OdpovědětVymazat
  3. ...no tak za prvý -tvá sebereflexe je lahůdková, poslechni si sám sebe - je to doslova "stíny/ splíny", což je významově stejně hodnotný jako "den/sen" nebo "nebe/tebe" - ale chápu, že u jinejch se to meje snadnějš než u sebe - a v tom to právě celý je - než abys udělal něco hodnotnýho, sám sebe jsi pasoval na hudebního radila ( s opravdu pikantníma "erudovanejma" postřehama - něco mezi Cvachem a Hanychovou)
    a svoje zneuznaný muzikantský ego nahrazuješ mytím cizích prdelí, je to rychlejší, snadnější a hlavně to má větší ohlas...a zatímco muzikanti časem bilancujou svoje lepší a horší nahrávky, za tebou zůstane jen zvyšující se počet omytejch řití ...smutný hrabání v popelnicích jinejch....že na to máš hochu, apetit....ale proč ne argument počtu návštěv nýmandů je zajímavej i pro Vodafone, no ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Spíš to vypadá, že někdo potřeboval anonymně umejt řiť Jardovi, jinými slovy: potrefená se vždycky ozve.

    OdpovědětVymazat
  5. I když by se dalo glosovat pověstným "jak se do lesa volá ...", budeš se divit, neanonymní karbokabrňáku, ale nejsem ani vzdáleně potrefenej komentářema Jardystýna Kokoniáše, nikdo z "postiženejch" není ani mým kámošem.... tohle je , karbanátku, vedle jak ta jedle - ale chápu, že nic jinýho tě nenapadlo, úvahy o tom, že se Jardoid potřebuje jen zviditelnit (a když to přes muziku dřelo, přes mytí prdelí to frčí jak po chilichililubrikantu), jsou na podobný štěkny asi trochu složitý ...

    OdpovědětVymazat
  6. heheh tady nekoho Jarda vytocil a to je DOBRE!!!pojebana haters ovce, ktera sem leze 100x denne, jen aby mohla vedst anonymni commentovou valku...

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslim, že to nemá smysl komentovat. Dotyčnej vůbec nechápe, o čem mluvím, ignoruje moje argumenty a chce si jenom zanadávat. Nechme ho v tom, vždyť po něm zůstane akorát anonymní komentář.

    OdpovědětVymazat
  8. Jardo....to je hezky tela kolem sebe tu mas :D

    OdpovědětVymazat
  9. ...copak Koniáši, neuneseš kritiku? Mám ti tady pastnout několik z tvejch mnoha podařenejch argumentů s Cvachovskou odborností nebo Hanychovskou logikou, často s obojím? Je z čeho vybírat, to mi věř!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonyme, jestli si myslíš, že překopírováním tvých kydů pod všechny články na tomhle blogu mě nějak štveš a fakt mi to dáváš sežrat, tak si možná můžeš jít najít jinou zábavu. Já jenom dvakrát kliknu a je to všechno pryč.

    Tahle debata už pod jedním článkem proběhla a duplicitní příspěvky filtruje spamovej koš, takže tady akorát ztrácíš čas.

    OdpovědětVymazat
  11. ...cenzurní schovka za antispam ti asi nepomůže, když se pokaždý rozhodnu pro originální vejcuc tvejch blábolů, materiálu jsi poskytnul habaděj...asi holt budeš muset blokovat a cenzurovat, to ti pude Koniáši...hahaha...btw - zapomněl jsi promazat čilichili blog, anebo, že by tam tvoje inkviziční chapadla nedošáhly...huh?

    OdpovědětVymazat
  12. Já vůbec nevim, proč bych měl promazávat čiliblog, ten jde mimo mě. A cenzura? S tím na mě nechoď, tyhle příspěvky už odchytává spamovej koš, kterej je součástí rozhraní googlu. Napiš jim, že tě cenzurujou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Já jenom dvakrát kliknu a je to všechno pryč" , "Já vůbec nevim, proč bych měl promazávat čiliblog, ten jde mimo mě."

      ...no comment...

      Vymazat
    2. Jak no comment? To jsou dvě rozdílný věci. Jen ty to přes ty svý klapky na očích nevidíš.

      Vymazat
    3. ...hahaha typicky Koniášovskej return - ty nevíš proč bys měl promazávat čiliblog, páč jde mimo tebe, ale to co jde přes tebe cenzuruje spamovej koš, ty musíš jen dvakrát kliknout aby to všechno bylo pryč......Hanychová by to líp nedala....hahahaha...seš neuvěřitelná studnice blábolů, zaskoužil by sis vlastní TV show..

      Vymazat
    4. Anonym: To si děláš srandu? :D Chápeš rozdíl mezi tímto blogem (který jede pod rozhraním GOOGLE) a čiliblogem? Klidně si to představ jako jablíčka a hrušky. Potom ti možná dojde, co se ti Jarda snažil sdělit.

      Vymazat
    5. ..tak jo haha ...KDO musí dvakrát kliknout aby CO bylo pryč ????

      Vymazat
    6. Kolik ti je let prosímtě?

      "Anonyme, jestli si myslíš, že překopírováním tvých kydů pod všechny články na TOMHLE BLOGU mě nějak štveš a fakt mi to dáváš sežrat, tak si možná můžeš jít najít jinou zábavu. JÁ jenom DVAKRÁT KLIKNU a je to všechno pryč."

      Jsi tak zaslepený vztekem a jen to nevidíš, nebo tomu prostě vážně nerozumíš a jen tak pliveš špínu?

      Vymazat
    7. Bude mi devět, ty budeš Pájo, tak vo rok, dva starší viď? Hele, jak to dopadlo s tou Karkulkou, fakt ji vlk sežral?

      Vymazat
    8. No, mi táhne na dvacet devět :) Ale na tom zas tak moc nezáleží, snad už je ti tedy alespoň jasné, jaký byl význam textu na který jsi reagoval.

      Vymazat
  13. Btw, jestli mi to chceš natřít, založ si vlastní blog a ukaž mi, že to jde dělat líp, než jak to dělám já. To je asi tak poslední, co ti k tomu řeknu, protože tebe evidentně nezajímají nějaký argumenty a jen si chceš zaflejmovat.

    OdpovědětVymazat
  14. Btw, jestli to chceš všem tvejm masakrálním frekventantům natřít, dělej vlastní muziku a ukaž jim, že to jde dělat líp, než jak dělaj oni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytečně se opakuješ. Já nemám nejmenší potřebu se před tebou kvůli čemukoliv obhajovat, tak šetři čas.

      Vymazat
    2. ...jistě, na tebe tvoje vlastní "argumenty" neplatěj...

      Vymazat
  15. Super rozhovor, Jardo ! :)

    OdpovědětVymazat