čtvrtek 8. prosince 2011

Petr Hudlík - Vůbec se nenudíš

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Petr Hudlík je aktuální objev českýho internetu. Několik z vás mi na něj poslalo tip a já vám touto cestou děkuju. Fakt jsem se na tomhle cápkovi zasekl, protože takovou přehlídku stupidity a absolutně nulový soudnosti jsem už hodně dlouho neviděl. Petr má svůj kanál na Youtube, kde sestavuje hitparádu podobnejch klipů. Kanál se jmenuje TopTVHudlik7 a on coby šéf a moderátor a dramaturg a kdo ví co ještě dokonce vymyslel předávání "hudebních cen TopTVHudlik7," první ročník proběhl letos a záznam najdete na netu. Nebudu vás napínat, dvě kategorie vyhrál sám Petr Hudlík, jednu jeho kámoš. Jdem na to, ať je to rychle za náma.



Když jsem to video viděl poprvý, tak jsem absolutně nechápal. Pak jsem si to pustil podruhý a celou dobu se chechtal. A pak už jsem jen fascinovaně zíral a sledoval to furt dokola. Už jsem viděl fakt hodně, hooodně sraček, ale tohle trumfne všechno. Video z dovolený, do toho interpret tancující doma v obýváku, ale hlavně...Ten zpěv! Totální mindfuck. Mám pro to dvě vysvětlení. Buď je to hodně dementní virál. Nebo ten kluk má fakt v hlavě akorát slámu a točí videa, protože se na sebe rád dívá. To samý ty ceny a hitparáda. Jasně, mohli bychom to odmávnout jako neškodnou srandu bandy vidláků. Jenže pozor, Petr Hudlík dokázal přesvědčit lidi, aby šli v jeho stopách, dokonce někomu skládá texty a na příští rok chystá desku. Takže se díky němu vyrojili další internetoví exhibicionisti, kteří natáčí stejně kokotský videa a ty mu pak posílají. Tohle je prostě kolosální masakr.

20 komentářů:

  1. Výborně, myslím, že se zadařilo: podařilo se dosáhnout dna.

    Nicméně se obávám, že hlubiny internetu jsou dosud neprobádáné a že se vynoří něco, co je ještě dementnější.

    OdpovědětVymazat
  2. udělej nám hitparádu masakrůůůů :-))))))) tenhle mě zabije

    OdpovědětVymazat
  3. ten zlom ve 2:28 ... :O

    OdpovědětVymazat
  4. Sooooooooooooooooooooo Gaaaaaaaaaaaaaaaay...a ten channel youtube celej! a ta vánoční písnička!!

    OdpovědětVymazat
  5. Vánoční písničce se asi ani nedá smát. to je už nemoc

    OdpovědětVymazat
  6. Ať píše texty! Hlavně ať už nezpívá!"Tančíš o 106. Je to perfektní." Wow...

    OdpovědětVymazat
  7. Představuji si, jak to video stříhá, ladí a vidí ho už po 100 a je se sebou pořád víc a víc spokojenej, a z toho se mi dělá na nic

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hlavně je to celý vykradený David Guetta....

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.youtube.com/watch?v=1SsUFeMGpwQ myslím, že tohle mi říká až příliš

    OdpovědětVymazat
  10. Jardo...za toto ti krásne ďakujem...ja som už dlho neplakala...a na to môžem povedať len: divoké tance, veľmi divoké tance...až do rána!

    OdpovědětVymazat
  11. no jardo, to je teda fakt síla! zkusil jsem dokonce tu jeho chart a zaujal mě Stanley Carachiola a jeho Cucflek, to je teda nářez:) už nikdy více!
    http://youtu.be/oGVUBXaOhLQ

    OdpovědětVymazat
  12. nevěřím, že to nedělá ze srandy. takhle nesoudný lidi přece nemůžou existovat, to je proti podstatě darwinismu!

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je podplacený , aby to mělo hodně kliků ...jinak tomu nerozumím

    OdpovědětVymazat
  14. http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI to člověk prostě nepochopí...

    OdpovědětVymazat
  15. To je fakt hrůza, v tomhle žáínru se asi nic horšího nenajde, tady je tip na podobný zvěrstvo, co by případným klipem (fotka rozervanýho inťoše na břehu řeky s kytarou na kolenou lecos naznačuje) mohlo Hudlíkovi konkurovat v kategorii intelektuální folk -
    http://bandzone.cz/melankoholik
    tak tragicky falešný a provařený "dál" s tak klišovitejma rýmovačkana "splíny/stíny" , nebo "hrany/vany" v monotónní zpěvomluvě bez jediný jiskry v textu či v hudbě kombinaci s neskutečným rádoby intelektuálsko sadomacho výrazem sešpulenejch rtů protagonisty fotky profilu interpreta se jen tak nevidí....nějakej Jarda Konáš...znáte?

    OdpovědětVymazat
  16. Nevim, jestli tu "recenzi" myslíš vážně (jako že se zdá, že ano), ale pokud jo, tak je to hodně smutný. Ten chlapík (Hudlík) je možná zoufalec, ale pouze nastavuje zrcadlo (byť možná nechtěně) sračce, ze který si udělal prdel (nebo vážně míněnej cover, kdo ví). Totální hudební žumpa totiž nemůže bejt zneuctěna ani takovym neumětelem, jako se zdá bejt Hudlík. Ta původní "muzika" je přesně pro takový zoufalce s nulovym vkusem, jako je on sám.

    OdpovědětVymazat