čtvrtek 29. září 2011

Leo - Bounce Bounce

Vítejte u dalšího dílu hudebních masakrů! Dneska si posvítíme na kluka, co si říkal Leo a tak jako po každým rádoby muzikantovi se nad ním zavřela hladina český hudební bažiny, sotva do ní stihl udělat první krok. Zkusil jsem chvíli pátrat, pod jménem Leo toho najdete docela dost, ale trochu jinýho významu. Takže co jsem zjistil? Leo to dotáhl se svým rapem až na diskotéku Hany Bany. Klip Bounce Bounce je na Youtube ve třech kopiích a dohromady má už skoro 100 000 shlídnutí. Holky byly z Lea úplně mimo, mladý hoperky na svejch blozích psaly, jak je strašně sladkej a další to v komentářích odkejvou. Taky měl pro něj v jednom rozhovoru samý slova chvály jeho kolega Ivanhoe (viz starší hudební masakr), líbí se mu jeho klip a pozval si ho jako hosta na připravovanou desku. A ještě jsem na něj narazil na serveru bbarak.cz, kde se jeden z redaktorů rozčiluje nad tím, jak jde celá hiphopová scéna do totální prdele a jako důkaz k článku přidal dva videoklipy, hádejte koho. No jasně, experti Leo a Ivanhoe.



Klip Bounce Bounce je masakr. Věděl jsem to ve chvíli, kdy na mě po pár vteřinách od spuštění Leo vyplivne: "Héj, vocapmen!" a pak se rozjede něco jako hip hop, na kterej se má asi nějak tancovat nebo máchat rukama nebo co. Leo vypadá spíš jako karikatura rapera a v první sloce rapuje, jak doteď vyrůstal se svou krů na sídlišti Modřany a jak pro ně strašně hip hop znamená. Střih, z modřanských paneláků skočíme rovnýma nohama do bazénu, okolo kterýho tancujou bijačz, Leo máchá rukama před nablýskanejma kárama a všichni pařej na zahradě hnusný pseudo-vily ve stylu podnikatelskýho baroka. Pak Leo sedí v křesle, máchá balíkem tisícovek a rapuje: "Stačí mi pár babek / holky vystrkujou zadek / na zbytek holek platí co? / alkoholek"...Skvělý. No, nechám konečný dojmy na vás. Jedno prvenství se týhle písničce ale nedá upřít. Ještě nikdy jsem neslyšel tamburínu tak brutálně mimo rytmus.

4 komentáře:

  1. rozhodne jedna z nejzabavnejsich veci co tu je :) :) Druhy hned za Infinity

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra já ho snad potkal v autobuse xD

    OdpovědětVymazat
  3. Není to ten kašpar z Hotelu Paradise? :]

    OdpovědětVymazat
  4. Je to ten kašpar z Paradise...

    OdpovědětVymazat