pátek 23. září 2011

Mr. Vee a Michaela - Sběratel

Řeknu vám, na tvorbě tohodle blogu mě štve jedna věc. Abych mohl o písničce něco napsat, musim si ji někdy poslechnout i dvakrát. Jako v tomhle případě. Mr. Vee je dýdžej, kterej teď frčí. Na svých stránkách má kalendář akcí naplněnej až do Silvestra, sám zahraje za 6.500,- a s Michaelou za 13.500,-, no nekup to! Bavil jsem se s pár lidma, kteří provozujou diskotéky nebo na nich hrajou a všichni mi řekli, že Mr. Vee patří na český diskotékový scéně ke špičkám a kam přijede, tam má narváno. No, hezky to něco o našem vkusu vypovídá. Zatímco na Západě dj Martin Solveig spolupracuje s frontmanem kapely Bloc Party a David Guetta s Ericem Prydzem dělaj taneční mainstream, kterej baví i když v sobě nemáte pět myslivců s kolou, my Češi budem furt trsat na prostoduchý kolovrátkový hovadiny a tleskat na první dobu. A to myslim vážně, zkuste si zatleskat na následující písničku.



Muzika je hloupá, text absolutně dementní a klip je otřesnej. Ty dvě holky ve slunečnicovým poli mě budou po nocích děsit úplně stejně jako dvojčátka v Kubrickově Osvícení. Já každopádně nechápu, jak Mr. Vee s Michaelou můžou něco takovýho myslet vážně. Jasně, má to bejt asi jakože vtipný, aby se vožralej parket bavil, ale stačí si to poslechnout ráno střízlivej a ty otřesný verše rozesmějou trochu jinak, než jak interpreti zamýšleli. Kdysi jsem byl šíleně zamilovanej do jedný holky z Moravy. Dneska se svý nešťastný lásce směju s vědomím, že teď někde o víkendech trsá na takovýhle hovadiny. A se zlatým Jelzinem v ruce poskakuje v kruhu s kámoškama a zpívá si nahlas refrén. Haha, tahle představa vyléčí každýho.

5 komentářů:

  1. Doporučuju si poslechnou písničku Nejhezčí zadek na světě,to je teprve peklo...

    OdpovědětVymazat
  2. to je opravdu děs,
    strašných písní les

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pragocentrismus ale nutný není...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to že o něčem prohlásim, že je to agro, ještě neznamená, že jsem pragocentrik:-)

    OdpovědětVymazat